Subject: Enefit Greeni Sopi-Tootsi tuulepargi alale sisenemise juhis
From: Janek Lillemägi <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Sopi/Enefitgreen" <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Mar 2024 10:45:41 +0200

Tere

Seoses Sopi-Tootsi tuulepargi arenduse jõudmisega uude tuulikute
püstitamise etappi juhime tähelepanu, et tulenevalt suurenenud
liikluskoormusest ja ohu taseme tõusust (suuri tuuliku detaile vedavad
sõidukid, suured kraanad jms) ehitusobjekti teedel, on ohutuse
kaalutlustel rangelt KEELATUD siseneda ehitusobjektile ilma ennast objekti
kontoris https://maps.app.goo.gl/F1Ch1LSNFmQeuq2j8 eelnevalt
registreerimata ja vastavat ohutusjuhendamist läbimata.

Vastavad protseduurid on vajalikud selgitamaks ehitusobjektil kehtivat
liikluskorraldust ja keskkonnaohutuse-, töötervishoiu-, tööohutuse- ja
tuleohutusalast ühistegevust.

Palume vastav info edastada ka kõikidele oma kolleegidele, kellel võiks
olla vajadus külastada Sopi-Tootsi tuulepargi ala.

Parimat

Janek Lillemägi
Tuuleenergia vanemprojektijuht

Enefit Green AS
+372 524 9029 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Lelle 22, 11318 Tallinn |  <http://www.enefitgreen.ee/> www.enefitgreen.ee

 <https://www.enefitgreen.ee/et/avaleht>

 <https://www.linkedin.com/company/enefitgreen/>